Miranda Valkenburg is van origine taalkundige en werkte ruim dertig jaar als docent, leidinggevende en auditor bij verschillende hogescholen, voornamelijk in het technische en ict-domein. Met veel plezier heeft ze nieuwe opleidingen ontwikkeld en bestaande opleidingen verbeterd. Haar kracht is een combinatie van enthousiasme, analytisch inzicht, pragmatiek en besluitvaardigheid. Ze is in staat om snel complexiteit in kaart te brengen, creatieve oplossingen te bedenken, mensen te motiveren en draagvlak te creëren. Naast onderwijsmanagement en diverse bestuursfuncties in landelijke organisaties was ze in het verleden onder meer lid van audit- en reviewcommissies voor het hoger onderwijs. Miranda pakt graag aan en door, is wars van poespas en gedijt in complexe omgevingen.
Liza Kozlowska studeerde taal- en Ruslandkunde en heeft ruim tien jaar ervaring op het gebied van kwaliteitszorg en wet- en regelgeving in het onderwijs. Niet alleen heeft ze menig evaluatierapport geschreven, ook heeft ze accreditatieaanvragen beoordeeld en visitatiecommissies getraind, zowel in Nederland als Vlaanderen. Haar interesse is breed, met speciale aandacht voor taal en tekst, onderwijs en politiek. In turbulente situaties is zij in staat om het overzicht te houden en houdt ze tegelijkertijd een scherp oog voor detail. Liza is accuraat, geduldig en analytisch, met een goed gevoel voor politieke verhoudingen. Ze kan goed praten en nog beter luisteren, ook naar wat niet gezegd wordt.